Weet jij de verwachtingen van onze Members en gasten te overtreffen en kan je met jouw inzet het verschil maken in het creëren van onvergetelijke momenten? Dan zijn wij op zoek naar jou! The Duke Club is op zoek naar versterking in het Guest Service (Front Office) team.

Reageren voor: 31 mei 2024
Functieomschrijving

The Duke Club is een exclusieve Members-only Business Club, gericht op de zakelijke markt en heeft één van de top 18-holes golfbanen van Nederland. 24/7 zorgen wij er met het hele team voor het best mogelijke te faciliteren voor onze Members en hun relaties. De verschillende vergaderruimtes, The Clubhouse, restaurant The Charles en The Duke Suites maken de The Duke Club uniek. Zeker in combinatie met het hoge hospitality niveau.

Als Guest Service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze Members en hét gezicht van The Duke Club. Je staat gasten te woord per telefoon en aan de Guest Service balie. Verder beantwoord je de algemene email-box en draag je zorg voor allerlei administratieve taken. Deze baan biedt genoeg afwisseling; je houd je bezig met de registratie van golfers, aanmeldingen voor events of het aannemen van reserveringen in restaurant The Charles. Bij The Duke Club is geen dag hetzelfde.

Wij zoeken:
Een gastvriendelijke, servicegerichte en stressbestendige collega. Je bent een echte duizendpoot die van aanpakken weet. Multitasken kan jij als de beste en met jouw flexibele en betrokken houding weet je de verwachting van onze Members en gasten te overtreffen. Werkervaring als receptionist in de hospitality-branche is een pré. Je beschikt daarnaast over goede computervaardigheden en hebt ervaring met MS Office (minimaal Word, Excel en Outlook). Jij hebt minimaal een MBO-4 diploma en beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift. Engels is voor jou ook geen probleem.

Dit ga je doen:
| Ontvangen van onze Members en gasten;
| Jij bent het aanspreekpunt voor de gasten en levert een bijdrage aan de verkoop van shopartikelen;
| Je voorziet onze Members en gasten van informatie (golflessen, wedstrijden, starttijden, arrangementen);
| Je verwerkt reserveringen voor zowel de golfbaan, The Duke Suites, restaurant The Charles, vergaderruimtes als The Duke Clubhouse.
| Afhandelen van inkomende telefoon en e-mails;
| Licht administratieve werkzaamheden;

Wij bieden: 
Wij bieden een baan waarin ondernemendheid en zelfstandigheid centraal staan met een marktconform salaris op basis van ervaring, goede arbeidsvoorwaarden en waar interne doorgroeimogelijkheden gestimuleerd worden. Bovendien zijn er goede secundaire regelingen, waaronder de mogelijkheid tot het volgen van externe opleidingen en cursussen.

Bij indiensttreding kom je te werken in een team waarnaast hard werken geregeld tijd is voor leuke activiteiten. Denk hierbij onder andere aan het behalen van je handicapbewijs, samen met collega’s golfen op onze prachtige baan en diverse bedrijfsuitjes.

Daarnaast krijg je bij ons:
| Een uitdagende functie in een dynamische en stimulerende omgeving;
| Ruimte voor eigen initiatief, persoonlijke groei en ontwikkeling;
| Vakanties tijdens de schoolvakanties mogelijk;
| Enkele feestdagen vrij;
| Reiskostenvergoeding en lunch en/of diner verstrekking.

Functie eisen